راهنما خطاها
Error# 1001
فایل های مربوط به کنترل هسته اتصال یافت نشده است. لطفا برنامه را دوباره نصب کنید.
Error# 1002
خطایی در هنگام دسترسی به فایل ها و کتابخانه ها رخ داده است. لطفا برنامه را به صورت Administrator اجرا کنید.
Error# 1003
فایل مورد نظر قبل از دسترسی حذف شده است. لطفا برنامه را دوباره نصب کنید
Error# 1004
خطایی در هنگام دسترسی به سرویس ها رخ داده است. لطفا برنامه را به صورت Administrator اجرا کنید.
Error# 1005
سوکت خالی برای ایجاد کارت شبکه مجازی یافت نشده است. لطفا کارت شبکه های مجازی موجود در سیستم را حذف کنید.
Error# 1006
برنامه و سرویس اجرا نشده است. برنامه هر دو را اجرا خواهد کرد. لطفا صبر کنید.
Error# 1007
فایل مربوط به تنظمیات برنامه یافت نشده است. لطفا برنامه را دوباره نصب کنید.
Error# 1008
خطایی در هنگام دسترسی به وضعیت اتصال رخ داده است. لطفا برنامه را دوباره نصب کرده و به صورت Admnistrator اجرا کنید.
Error# 1009
اشتراک قطع شده است. لطفا قبل از دریافت وضعیت اتصال، به سرور متصل شوید.
Error# 1010
خطایی در هنگام ایجاد کارت شبکه مجازی رخ داده است. لطفا LogFile.txt را برای جزئیات بررسی کنید.
Error# 1011
لیست سرور ها از منبع دریافت نشده است. از لیست سرور موجود استفاده خواهد شد.
Error# 1012
هیچ لیست سروری پیدا نشده است. لطفا برنامه را دوباره نصب کنید.
Error# 1013
لیست سرور خالی می باشد و هیچ سروری برای اتصال وجود ندارد. لطفا بعدا امتحان کنید و یا برنامه را دوباره نصب کنید.
Error# 1014
نام کاربری و کلمه عبور وارد نشده است. لطفا نام کاربری و کلمه عبور را ابتدا وارد کنید.
Error# 1015
کاربر دسترسی لازم برای ایجاد فایل تنظیمات را ندارد. لطفا برنامه را به صورت Administrator اجرا کنید.
Error# 1016
آدرس فایل تنظیمات استاندارد نمی باشد.
Error# 1017
خطا در ورودی آرگومنت ها در آدرس فایل تنظیمات استاندارد.
Error# 1018
فایل تنظمیات پیدا نشده است. لطفا برنامه را دوباره نصب کنید.
Error# 1019
خطایی در هنگام دریافت وضعیت اشتراک رخ داده است. نمایش وضعیت اشتراک و اتصال به درستی کار نخواهد کرد.
Error# 1020
خطایی در هنگام تنظیم نام کاربری و کلمه عبور در محیط گرافیکی برنامه رخ داده است.
Error# 1021
خطایی در هنگام دریافت وضعیت اشتراک رخ داده است.
Error# 1022
زیربرنامه مربوط به دریافت وضعیت اشتراک خارج شده است.
Error# 1023
خطایی در هنگام دریافت خروجی رخ داده است.
Error# 1024
دسترسی غیر مجاز رخ داده است. فایل در حال استفاده می باشد.
Error# 1025
اتصال به سرور جهت اعتبار سنجی اشتراک به مشکل برخورده است. لطفا اتصال اینترنت خود را چک کنید.
Error# 1026
اعتبار اشتراک به پایان رسیده است. لطفا اشتراک خود را تمدید کنید.
Error# 1027
نام کاربری یا رمز عبور نامعتبر می باشد.
Error# 1028
اعتبارسنجی در برنامه به مشکل خورده است. برنامه سعی در اصلاح مشکل خواهد کرد.
Error# 1029
پیام های خاتمه برنامه دریافت شده است. لطفا پیام ها را مطالعه فرمایید.
Error# 1030
خطایی در هنگام تنظیم آی پی بر روی کارت شبکه متصل به کنسول رخ داده است. لطفا شماره ریز خطا را به کارشناس پینگ هینت گزارش دهید تا اقدامات بعدی به شما اعلام گردد.
Error# 1031
کارت شبکه مجازی پینگ هینت یافت نشده است. لطفا کانکشن هوشمند را دوباره اجرا کنید.
Error# 1032
خطا نامشخصی در هنگام اشتراک گذاری کانکشن اینترنتی رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط جهت کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
جهت رفع این مشکل می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
چرا در هنگام 'فعال سازی در PS/Xbox' با خطا ۱۰۳۲ مواجه می شویم؟
Error# 1033
خطا نامشخصی در هنگام اشتراک گذاری رخ داده است. لطفا دوباره سعی کنید.
Error# 1034
خطا نامشخصی در هنگام غیر فعال سازی اشتراک گذاری کانکشن اینترنتی رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
Error# 1035
کارت شبکه مجازی پینگ هینت یافت نشد. کانکشن هوشمند به طور خودکار آن را نصب خواهد کرد.
Error# 1036
خطا نامشخصی در هنگام بررسی وضعیت اشتراک گذاری کارت شبکه رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
Error# 1037
خطا نامشخصی در هنگام ایجاد شی اشتراک گذاری کارت شبکه رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
Error# 1038
خطا نامشخصی در هنگام بررسی وضعیت اتصال رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
Error# 1039
خطا نامشخصی در هنگام اجرا پروسه رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
Error# 1040
خطا نامشخصی در هنگام خروج از ترد آپدیت وضعیت رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
Error# 1041
خطا نامشخصی در هنگام بررسی وضعیت اجرایی برنامه رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
Error# 1042
خطا نامشخصی در هنگام بررسی وضعیت اجرایی سرویس رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
Error# 1043
خطا نامشخصی در هنگام ایجاد رجیستری رخ داده است. لطفا از خطا مربوط اسکرین شات گرفته و به تلگرام ادمین پینگ هینت بفرستید.
Error# 1044
خطا نامشخصی در هنگام حذف رجیستری رخ داده است. لطفا از خطا مربوط اسکرین شات گرفته و به تلگرام ادمین پینگ هینت بفرستید.
Error# 1045
خطایی در هنگام خواندن به فایل تنظیمات رخ داده است. فولدر مربوطه یافت نشده است.
Error# 1046
خطایی در هنگام خواندن به فایل تنظیمات رخ داده است. آدرس فایل شامب کاراکتر های نامعتبر می باشد.
Error# 1047
خطایی در هنگام خواندن به فایل تنظیمات رخ داده است. فایل تنظیمات شامل فرمت نادرست می باشد.
Error# 1048
خطایی در هنگام تنظیم آی پی بر روی کارت شبکه متصل به کنسول رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید.
Error# 1049
خطایی در هنگام ذخیره فایل لیست سرورها رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید.
Error# 1050
خطایی در هنگام خواندن فایل لیست سرورها رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید.
Error# 1051
خطایی در هنگام ذخیره فایل لیست تنظیمات رخ داده است. لطفا کانکشن هوشمند را حذف کرده و در مسیری با آدرس کوتاه تر نصب کنید.
Error# 1052
خطایی در هنگام ذخیره فایل لیست تنظیمات رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید.
Error# 1053
خطایی در هنگام دریافت و تنظیم ساعت و تاریخ ویندوز رخ داده است. لطفا لاگ فایل مربوط را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید.
Error# 1054
خطایی در هنگام ایجاد ریجیستری رخ داده است. لطفا عکس از ارور نمایش داده شده را به ادمین بفرستید.
Error# 1055
شماره حالت مسیریابی اشتباه می باشد .لطفا به ادمین اطلاع دهید.
Error# 1056
خطایی در اتصال به سرویس پینگ هینت رخ داده است. لطفا برنامه را دوباره اجرا کنید. در صورت حل نشدن مشکل سوال شماره ۲۵ در قسمت .سوالات متداول سایت را مطالعه کنید
سوال شماره ۲۵: چگونه می توان خطا ۱۰۵۶ (عدم تونایی در اتصال به سرویس) را رفع کرد؟Error# 1057
خطایی در اتصال به سرور همگام سازی رخ داده است. لطفا برنامه را دوباره اجرا کنید.
Error# 1058
فایل انتخاب شده ناقص و غیر قابل اجرا می باشد. لطفا برنامه انتخاب شده برای اجرا را بررسی کنید.
Error# 1059
کارت شبکه مورد نظر یافت نشد. لطفا فرآیند فعال سازی در کنسول را مجدد انجام دهید.
Error# 1060
فایل های مورد نیاز برای فعال سازی در کنسول یافت نشد. لطفا سوال شماره ۲۷ در صفحه سوالات متداول سایت را مطالعه فرمایید.
سوال شماره ۲۷: چگونه می توان خطای ریست کردن تنظیمات کارت شبکه و اشتراک گذاری را حل کرد؟Error# 1061
خطایی در هنگام ریست کردن تنظیمات رخ داده است. لطفا سوال شماره ۲۷ در صفحه سوالات متداول سایت را مطالعه فرمایید.
سوال شماره ۲۷: چگونه می توان خطای ریست کردن تنظیمات کارت شبکه و اشتراک گذاری را حل کرد؟Error# 1062
خطایی در هنگام قفل کردن برنامه رخ داده است. لطفا از این پیام عکس گرفته و برای ادمین بفرستید.
Error# 1063
خطایی در هنگام دسترسی به فایل تنظیمات رخ داد هاست. فایل تنظیمات یافت نشده است. لطفا کانکشن هوشمند را حذف و مجدد نصب کنید.
Error# 1064
خطای اعتبارسنجی رخ داده است. لطفا پیام ظاهر شده در کانکشن هوشمند را مطالعه بفرمایید.