بازی World of Tanks (ورلد آف تنکس)

توضیحات

نبرد های سنگین در دنیای فولادی: معرفی به بازی World of Tanks

نکات مهم

  • با توجه به تغییرات پیوسته در سرورهای بازی و شرایط اینترنتی، حتما قبل از خرید از اشتراک تست رایگان برای تست و ارزیابی بازی مدنظر استفاده بفرمایید تا از کارکرد سرویس برای بازی مدنظر خود مطمئن شوید.
  • در هنگام تست و ارزیابی حتما پینگ، پکت لاس، رجیستر، میزان روان بودن بازی و همچنین تجربه بازی را بررسی بفرمایید.
  • با توجه به اینکه بازی ها سرورهای مختلف در کشورها و مکان های مختلفی دارند، حتما تمامی شبکه های اتصال موجود را برای بازی مدنظرتون تست و ارزیابی استفاده بفرمایید.

اشتراک تست رایگان

World of Tanks یک بازی آنلاین ویدئویی از نوع اکشن و استراتژی است که توسط Wargaming.net توسعه و منتشر شده است. در این بازی، شما در نقش یک خلبان تانک قرار می‌گیرید و باید در میدان نبرد با تانک‌های دیگر به مبارزه بپردازید.

World of Tanks دارای تعداد زیادی تانک‌های تاریخی از جمله تانک‌های دوران جنگ جهانی دوم و دیگر دوران‌های جنگی است. شما می‌توانید تانک‌های مختلف را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته World of Tanks، گیم‌پلی آنلاین چندنفره است که به شما امکان می‌دهد با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان به مبارزه بپردازید. همچنین، با گرافیک فوق‌العاده و موسیقی مهیج، این بازی تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از نبردهای تانک‌ها را به شما ارائه می‌دهد.

با ارائه مپ‌های مختلف و حالت‌های متعدد بازی، World of Tanks همیشه یک تجربه تازه و هیجان‌انگیز از جنگ‌های تانک‌ها را به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند شما را سرگرم و مشغول نگه دارد.

WORLD OF TANKS game wallpaper