بازی Dead by Daylight (دد بای دیلایت)

توضیحات

مرگ توسط Daylight

نکات مهم

  • با توجه به تغییرات پیوسته در سرورهای بازی و شرایط اینترنتی، حتما قبل از خرید از اشتراک تست رایگان برای تست و ارزیابی بازی مدنظر استفاده بفرمایید تا از کارکرد سرویس برای بازی مدنظر خود مطمئن شوید.
  • در هنگام تست و ارزیابی حتما پینگ، پکت لاس، رجیستر، میزان روان بودن بازی و همچنین تجربه بازی را بررسی بفرمایید.
  • با توجه به اینکه بازی ها سرورهای مختلف در کشورها و مکان های مختلفی دارند، حتما تمامی شبکه های اتصال موجود را برای بازی مدنظرتون تست و ارزیابی استفاده بفرمایید.

اشتراک تست رایگان

مرگ توسط Daylight یک بازی ویدیویی ترسناک چندنفره است که توسط استودیوی بازی‌سازی Behaviour Interactive توسعه یافته و توسط Starbreeze Studios منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های مختلف از جمله PlayStation 4، Xbox One، Microsoft Windows و Nintendo Switch منتشر شد. مرگ توسط Daylight یک تجربه ترسناک برای بازیکنان است که آن‌ها را در مواجهه با یک شخصیت قاتل بی‌رحم قرار می‌دهد.

در این بازی، یک بازیکن به عنوان قاتل و سه بازیکن دیگر به عنوان بازماندگان شرکت می‌کنند. هدف بازیکنان بازمانده، فرار از منطقه‌ی ترسناک و از دست فرار از قاتل است. اما قاتل باید تمام تلاش خود را بکند تا بازماندگان را به دام بیندازد و آن‌ها را به قتل برساند.

مرگ توسط Daylight با گرافیک فوق‌العاده و محیط‌های ترسناکی که برای هر دوره تصادفی ایجاد می‌شوند، توانسته است تجربه‌ی وحشتناکی را برای بازیکنان ارائه دهد. با افزودن موسیقی ترسناک و جلوه‌های صوتی مختلف، این بازی توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل‌های طرفداران بازی‌های ترسناک به دست آورد.

DEAD BY DAYLIGHT game wallpaper